onsdag 15 februari 2012

Vinterlandet.

Det snöar något så vansinnigt nu. Precis när det börjat smälta och man trodde att "snart kanske våren kommer", men som alla andra år är det fel.

Jag står inför världens tråkigaste dag typ. Måste tvätta hela kvällen, plugga, städa i mitt kaos till hem och skriva SSU Fronts verksamhetsberättelse eftersom vi har årsmöte imorn. Dessutom är jag dödstrött så orkar inte göra nåt utav det, och fastnade framför dag TVs vansinnigt dåliga program.

Tycker Carro borde komma till Stockholm snart. Både för att jag saknar henne, och verkligen skulle vilja ha en mysig vinkväll med bra musik och många skratt, samt rocka en utgång fastän det är skitkallt ute. Det är sånt som förgyller tillvaron.


Langar en fett bra ny låt av Timbuktu som jag repeatar idag, så ni får ta del av det också liksom.
Timbuktu – Fallskärm 
Back to produktiviteten,
puss,
/Harmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar