tisdag 7 februari 2012

If you can't love me now, don't love me later

Sitter med historiaböckerna i ena handen och H över mobilen i andra. Har inte haft några lektioner alls idag, bara riskettan tre timmar på förmiddagen. Om en vecka är det dags för halkan. Det är förresten typ istid här nere i skåne också nu. Är redan så trött på snön att jag funderar på att ställa mig med hårtorken och smälta bort allt.

Senaste veckan har varit ett enda virrvarr av känslor, upp och ner, hit och dit. Men mest bra tror jag, positiva. Skolan går hur bra som helst, presterar på topp - duktig tjej. Hästen går bättre och bättre för varje dag. Vinterfest på lördag, mindre än fyra månader till studenten, vill ha min studentmössa nu! Sen kommer gå så himla fort känner jag. Har i alla fall bestämt med alex att jag ska ha hunnit se alla star wars filmerna tills jag går ut, haha.

 Från början en låt som tanja använde till sin kvällsgympa som hon drog med mig lite i, tills jag dog och gav upp det vill säga. Men nu sitter den i mitt huvud hela tiden, gillas!

Pusspusspuss,
C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar