tisdag 14 februari 2012

Halkan och små betydande saker

Är inte nådigt trött idag. Men om 20 minuter ska jag bege mig mot malmö för risktvåan, alltså halkan. Känns.. sådär. Är inte själva körningen där som känns jobbig dock, ska bara bli kul. Men jag vill absolut inte köra en del av vägen dit eller tillbaka. Åh.

Har ni förresten tänkt på hur något litet kan göra så mycket? Pratade med ellinore ett bra tag igår. Riktigt imponerad över att hon tog tag i det, starkt gjort. Är glad att vi träffades, och helt galet gullig tjej det där! Kändes brabrabra, tror vi är rätt lika också faktiskt, haha. Tänker nog lite på samma sätt.

Nu ska jag förbereda mig lite mentalt. Vill inte. Kommer inte gå bra, försöker intala mig att det kommer det visst. Wish me luck, hoppas jag inte kör av vägen och dödar alla i bilen bara.

en av mina favoritbilder. saknar sommaren fruktansvärt mkt, och saknar den tiden då bilden togs ibland också.
 Pusspusspuss
C

1 kommentar:

  1. Jag saknar faktiskt oxå den tiden ibland! Saknar att umgås med dig ju :( <3

    SvaraRadera