torsdag 16 februari 2012

-

börjar inse vad som egentligen hänt nu. det här är så inte okej så det finns inte. är i chocktillstånd faktiskt, men jag börjar kunna se klart nu. inser vad du gjort. inser hur rätt jag har haft hela tiden. det har aldrig varit mig som det är fel på, aldrig. bara dig. att jag inte förstått det förrän nu är rätt sjukt. jag har inte gjort något fel, det är inte jag som är problemet. det är och har alltid varit du. 


nu till tomellilla, ikväll till göteborg och imorgon till paris. det här blir bra, jag är stark. och framför allt, jag har rätt.

1 kommentar:

  1. du har SÅ RÄTT , tack för vi pratade & du sträckte ut en hand. allt ska bli bra och kan jag göra ngt så säg till för jag vill det. vi måste fortsätta prata med varandra tycker jag, lovar att jag ska vara noggrann och ta väl hand om din pålle under lovet :) !

    SvaraRadera