söndag 26 februari 2012

En bloggsvacka. En tenta. En jävligt bra anledning till tystnaden.
Jobbade lite på lejon-looken i fredags
efter min uppfräschning. Håret var otämjbart.
Jag var i ett vakuum förra veckan, av tentaskrivande. Därav fenomenaaaaalt jobbiga dygn. I fredags lämnades den in, jag var inte nöjd, men det var så himla skönt att få det över. Så går vi rakt in på nästa moment liksom, ingen vila, men har man inte sportlov är det bara tagga.


Så den här helgen var mer än välkomnad. I fredags var det tenta-öl som gällde, och jag fick både äta, duscha och byta om innan en mycket trevlig kväll. Var som att födas på nytt, för ja, man blir helt sjukt o fräsch av tentavanorna.
Sov nästan hela igår, tog igen liksom, och taggade om till kvällen för att gå ut med Johanna som jag inte sett på 4 (!) år. Det är skamligt länge, men var jättetrevligt. Vi var på Zipper, en gayklubb, och dansade i typ 4 timmar nästan nonstop. Mina fötter skrek nej, resterande kroppsdelar ja. Sjukt bra musikblandning och jobbigt mycket snygga bögar, då de utgör typ 90 % av partyprissarna på det där stället. Värt iaf, när jag ändå inte siktar på ragg, då kan man lika gärna dansa sexy med nån som inte tänder på en, hahahah. 

Idag har jag varit på Innerstadskretsens årsmöte, myst över att få sitta ett år till i styrelsen och sen köpt lite sminkborstar. (dyrt, men har tänkt göra det i så många år, månader, dagar, att det finns gränser.. kände en shoppingnerv jag inte har råd med..) Köpte även hem en bunt tesorter så nu ska jag chilla galet innan mer plugg med en Beatles-bok tror jag.
Borst-bild. Observera min hemsnickrade hår-rosett,
bekvämt och stiligt. 

Trivs helt okej alltså.

PUSS,
HARMY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar