tisdag 1 november 2011

Legendary!

Sista kvällen i göteborg för detta lovet då. Lite blandade känslor faktiskt. Älskar att vara här, fullkomligt älskar det. Bättre avkoppling finns inte!

Har haft en liten släktdag idag, varit och hälsat på farmor och farfar. Mysigt. Dagens stora uppgift, som jag gladeligen delat med mig av till alla jag har pratat med. var att lista ut vad sjutton jag skulle hålla föredrag om på det nationella provet i svenska b! Ämnet som vi ska relatera till på något sätt är människans inre och yttre resor. Svårt ämne tycker jag. Svårt att inte bli för djup men ändå intressant. Lyckades dock hitta på något som jag tror kan bli bra och som jag antagligen är rätt ensam om att prata om. Alltid något!

Tror jag ska sätta på senaste HIMYM avsnittet nu, mycket sorgligt att det är inne på sista säsongen. Finns ingen annan som Barney Stinson ju!


Stockholm väntar imorgon!
C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar