tisdag 8 november 2011

Twist and shout

Här sitter jag en tisdagkväll och är extremt kaffespeedad. Har ätit nybakade bullar med min kusin som jag inte sett sedan jag tog studenten, på Mandala Café, så det var ju minst sagt roligt! Nu är det bara delen att ta itu med vardagen som återstår. Jag har fortfarande inte vänt tillbaka dygnet fastän jag försökte igår, och det står ju sig dyrt. Imorn ska jag upp tidigt igen så nu vardagslyx eftersom jag jagade igenom hela Åhléns City idag på jakt efter ett läppstift, men de var slut i samtliga nyanser av samtliga märken. Vad tar man sig till då liksom? Skitstörande!
Annars vill jag mest visa lite superfina bilder från min födelsedagsutgång!! Det var, likt C beskrev, helt amazing. Tycker hon sa det mycket väl, lyckan var total. Det dansandes, raggades, hinkades cider och skreksjöng i sann indieanda. Tacktacktack, jag var så lycklig. När "Jag kommer" spelades var det exakt samma känsla som på P&L när man blickar ut över pubikhavet och sjunger så lungorna nästan tappar luften. Den känslan. Baby, jag är funktionär <3


SKÅL OCH PUSS FFS!
- Harmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar