söndag 20 november 2011

How can I help what you think?

Söndagseftermiddag och dimman ligger över Bollerup. Ny vecka imorgon, känns lättare än vad det brukar göra. Har antagligen att göra med att jag åker hem på onsdag och sen liverpool på torsdag. Har haft en fin helg annars. Tog en underbart mysig tur till Ystad med Mikaela och Hanna igår. Red också ut en långrunda på min lilla prins, duktig var han och vi lyckades undvika lastbilar haha. Idag ska jag leka dressyrtant och vara riktigt seriös. Fast i mjukisbyxor tror jag, hehe.

Felet med den här dagen är att jag brukar återförenas med tanja men nu är hon i thailand och har det förhoppningsvis helt fantastiskt. Men jag saknar henne redan massa, ni anar inte hur tomt det känns på rummet utan en liten tanja! Kommer dö lite innan jag åker härifrån tror jag.  Saknar dessutom Stockholm och människorna där, men det är väl ingen nyhet precis? Tre dagar kvar här nere!

Tittade förresten på en bild från slutet av sommaren/början på hösten och blev lite ställd. Hur sjutton kunde jag vara så blond? Helt sjukt ju. Och jag som tycker att mitt hår är ganska ljust som det är nu, herregud...

Vad fan hände liksom?

Hittade även en video förut på underbara Mika också, var jättelänge sedan jag lyssnade ordentligt på honom, mer än typ 'Eller me dit' då. Konstigt, för killen är ju lika grym as always! Titta på denna videon så ser ni, energin och utstrålningen är ju i alla fall något att applådera för. Och Grace Kelly är en helt fantastisk låt.


Mika-konserter är definitivt något utöver det vanliga. Saknar! 
PUSS C
glömde säga att jag köpte pepparkakor i Ystad också, mycket viktigt att poängtera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar