onsdag 16 november 2011

Oh, so you think you know me now?

Sitter och försöker plugga kemi. Fattar inte mycket. Fixar det i Liverpool. Har redan gjort typ massa matte idag, duktigt. Tanja är och ser Breaking Dawn, längtar som sjutton tills jag och H ska se den i stockholm. För att inte se den tillsammans finns inte på världskartan.

Pluggandet går dock sämst just nu. Sitter mest och skriksjunger med i låtar på min geniala morr-lista på spotify. Idag är en sån där dag då man bara stör sig på allt. Ser igenom allt falskt. Slår handen i väggen i brist på mobilen som jag brukar ha att ta ut aggressionerna på. Blir bara så fruktansvärt irriterad när folk låtsats bry sig helt plötsligt när de inte alls gjorde det dagen innan. Och att bli besviken på människor jag ändå har förtroende för stör mig nog mer än det borde. Ska väl egentligen ha lärt mig nu att det är så livet fungerar.

But thank  you for the pain, it made me raise my game.

PUSS /C

1 kommentar:

  1. as long as your'e not dissapointed på mej älskling.. skulle döda.
    älskar dig <3
    /HARMY

    SvaraRadera