söndag 6 november 2011

Hela världen är så underbar

Trött och sliten, men ack så nöjd med födelsedagen. Mötte C och fick reda på förmiddagens äventyr: VI SKULLE FÅ EN ENERGIKICK!! och i dess allra bästa form: nämligen ryggmassage, ansiktsmassage, peeling, ansiktsmask osv. Det var så galet sjönt, såklart. Mådde verkligen som en sagoprinsessa och njöt varje sekund. Det var ju t.om mer födelsedagslyx än vad man brukar ha, fastän jag fyllde nåt så oviktigt som 19. Kom fram till att det måste ju vara den bästa kuren efter min hemska migräntorsdag också, då jag inte ens kunde gå till skolan pga sån intensiv smärta. SÅ JAG VAR NÖJD! Dagen fortskred med pizza och tårta med C och såklart utgång, som jag visar bilder från och berättar mer om imorn. Fick även förfira lite på fredagkväll redan så jag har varit mer än nöjd!

Idag var vi utslagna, snoriga och tröga. Men träffade min andra hälft ändå, bakade lussebullar likt vi lovat och var superrädda för alla barn som knackade på dörren, så vi gjorde om huset till vår borg och gömde oss. Haha, asbra! Tråkigt att det är över nu bara, jag har inte pluggat på skitlänge och verkligheten anas, även om söndagen faktiskt är kvar.. oavsett en dags vila till kommer de störande tankarna sig smygande, och födelsedagsförtrollningen försvinner. jaja, försöker leva för det fina.
SUPERGODA BULLAR! tradition baby!
Puss, 19åringen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar