fredag 4 november 2011

Kidnappad

Wäääääh, it's to early to function, ändå har jag varit vaken aslänge. Men det mest fascinerande här är ju att jag VERKLIGEN undrar var C hittat på, klockan 10 ska vi ses på centralen. Jag ska komma som jag är, utan smink (vilket är rejält dålig timing med tanke på att jag idag vaknade med ett superstort sår i nyllet..). Fattar verkligen inte vad det kan vara? En upplevelse iaf? Men vad? C säger ju själv att det är nåt asbra, och såklart det är det, men de gör det ännu svårare. Då lär hon ju knappast ge mig att klappa ormar på skansen liksom, (det vore ju säkert kul iof, om än lite äckligt) för det kan ju omöjligt vara hennes masterplan?

Bara för det kommer de vara planen, och jag har på förtur dissat den i bloggen! HAHA.
Gotta go nu iaf, har en dejt som sagt!
PUSS,
The Birthday Kid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar