måndag 14 november 2011

Vilken lättnad!

Jag har just klarat av att hålla mitt föredrag i svenska b, utan att prata sådär sjukt snabbt som jag brukar och jag lyckades till och med pricka tiden mer eller mindre perfekt. Är stolt. Nöjd. Och så himla lättad. Tänk att nu kommer jag aldrig behöva hålla ett föredrag i svenska igen. Det är bara en uppsats på fem timmar kvar innan jag aldrig kommer gå på en svenskalektion igen. Känns lite underligt. Hur gick tiden så fort?

Ska snart ta in min fina lilla häst för en ridtur tillsammans med Nelly och hennes lilla sötnos. Allt känns så bra just nu, så lätt. Tror det är lättnaden från svenskan egentligen, var nog mer nervös och stressad över den än vad jag trodde. Ska njuta av den här känslan hur som helst. Är sällan allt känns så här lätt nu för tiden.


 Puss på er,
C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar