onsdag 2 november 2011

Gubbflytten och clementinhetsen

Chocken som infann sig igår 08:15 är svårbeskrivlig. Jag hade förväntat mig en gubbe kanske. Men in travade 5 (!). Det var alltså flyttdags. Kartonger skulle ut och jordens mest otympliga garderob fraktas. Men fram kom jag (och garderoben trott eller ej) och thank god är sängen iaf hel så man kan leva någorlunda normalt. Kläderna är ännu i massa kartonger så jag bygger högar på golvet. Men nu är jag tillbaka i mitt barndomhem, och inser återigen hur jävulskt skön min säng är. Imorse fick jag dessutom frukost på sängen och kunde glo på tv för att vakna upp, det var magiskt skönt. Allt gick alltså bra, men kommer få en flipp på att alla frågar "MEN HUR KÄNNS DET DÅ?" För att flytta till ett hem av två tidigare känns liksom ingen större skillnad. Jag har tillbringat nästan all min hemmatid här ändå, och nu är ända skillnaden att jag inte behöver åka mellan två platser utan bara har ett rum och samlar alla prylar på ett ställe. SKÖNT.
 

 






Det var liksom vad jag gjorde igår, samt pysslade postrar med Front. De blev superfina och skrevs ut idag, förlöjligar Sofia Arkelsten och Anders Borg. Så himla kreativ klubb som inte bara gör allt i datorn!
Min andra stora lycka var att ransonen av MAROC-clementiner kommit in i butik, (avnjutes med julmusten jag överkonsumerar) alltså, jag älskar dem i fruktväg något så enormt och äter varje höst/jul/vinter flera kilo. Slutade med att jag smällde i mig en hel påse igår och fick sträv tunga. MEN DET FÅR DET VÄL VARA VÄRT!!

Idag kommer Carro till Stockhoolm, fan vad jag längtar! :*


PUSS; HARMY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar