söndag 6 november 2011

You can hate but never break me

Tåget till Skåne går 15.21 imorgon. Jag vill inte. Inte alls faktiskt, livet är så mycket enklare och trevligare i Stockholm. Kan vi inte få höstlov bara en vecka till?

För att se det positiva så får jag i alla fall resesällskap! Oskar joinar mig från Linköping och ironiskt nog så har vi lyckats beställa platser typ bredvid varandra. Haha sjukt men trevligt!

Ska nog försöka sova nu och muntra upp mig med att jag åker tillbaka hit om tre veckor, precis efter Liverpool. Längtar redan! Ska berätta lite om firandet av H's födelsedag också som var en succé. Inte minst utgången sen på kvällen, grymt lyckad! Men tar det mer imorgon; lär ju ändå inte ha något bättre för mig på tåget.

Puss gullungar,
C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar