torsdag 17 november 2011

Stuck in the middle

Godmorgon sweetiepies! Jag testar idag fenomenet att blogga ståendes på tunnelbanan, i vad vi kallar den härliga rusningstiden. Det är varmt, trångt och jämt hamnar Jag med näsan under en gammal mans toalettdoftande armhåla. Glöm inte att tacka Alliansen för att prioritera nya stora rörliga reklamskyltar istället för fler tåg och punktlighet..

Japp, morgongrinig is my middlename. På väg till skolan för seminarium då vi ska analysera domar från högsta domstolen om våldtäkt. Faktiskt jättespännande men jag är ju så himla trött bara..

Nu börjar Jag bli stressad och sen,  det suger, men passar iaf på att säga att jag verkligen längtar till Jag och C ska se breaking dawn, även om vi därmed får vänta till resterande medborgare hunnit se den 5 gånger. Är ju inget galet fan längre, men man måste ju se dem för tradition, snygga män och tonårskultur. Haha, iaf, nekar alla som vill se, har redan min dejt!

Pusssssss,
Harmuypp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar