söndag 6 november 2011

I'm falling in love with your favourite song

Ska försöka redogöra för en näst intill magisk kväll då. Att vi skulle ut  var ju en självklarhet eftersom Harmony fyllde år. Så jag drog med Mattias, mötte upp H och satte oss för att förfesta lite på Lion Bar. Körde lite jag har aldrig, mötte upp Alexandra och även Andreas för en liten stund. Sen drog vi vidare till Ace, och vilket fantastiskt ställe! Underbar stämning,  underbar musik och underbart folk, både trevliga och snygga, för att inte nämna käkbenen.. Haha nej men hur glad blir man inte när de spelar beatles, vampire weekend, johnossi, mando diao och veronica maggio? Rekommenderas!

Tog dock inte så lång tid innan vi flickor lämnades utan vårt manliga sällskap och fick rocka klubben själva. Men det var ju inte helt fel heller. Efter sjukt mycket dans, någon gratis drink och många skratt begav vi oss till donken för fyllekäk med lite sällskap som vi hittade sista ronden på dansgolvet! Minst sagt trevligt. Ramlade in genom dörren hemma klockan fyra på morgonen, helt slut och med fötter som kan klassas som döda.

Mådde väl sådär lagom bra dagen efter, perfekt att jag dragit på mig en ordentlig förkylning också. Känns som jag ska svimma så fort jag ställer mig upp. Får hålla mig sittandes här på tåget helt enkelt. Oskar hoppar på om mindre än en halvtimma så jag överlever nog.

Har bara en mycket charmerande bild från Lion Bar att bjuda på, resten får H ladda upp, det var hon som stod för kameran i fredags!

 Återkommer när jag är i Skåne
PUSS
sjuklingen C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar