torsdag 29 december 2011

Hjärtat slår lite hårdare med billigt vin

Är riktigt förvirrad just nu, på alla plan känns det som. Vet inte vad jag vill längre. Försöker verkligen tänka efter, frågar mig själv gång på gång. Men det är helt blankt, vet inte om det är bra eller dåligt?

Åker till Skåne imorgon vid 10, borde alltså börja tänka på att packa nu. Och göra ännu mer körtkortsteori här där jag har bra internet. Nyår blir som ni kanske förstått firat nere i södra delen av landet. Och jag och Tanja jobbar för fullt på detaljerna, men det verkar som om allt löser sig fint till slut. Hoppas det. Är lite opepp just nu, men det kommer nog. Får en shoppingdag i malmö imorgon först hursom.

typ ett år gammal bild?
 Vet att vi redan tipsat om den här låten en gång, men den är så bra att den förtjänar att vara med en gång till.
 

Lämnar förresten datorn här i Göteborg, så uttråkningen kommer ju vara ett faktum på tåget. Tur jag har mobilen kanske.
Pusspuss och gott nytt år sen när det väl kommer
C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar