måndag 12 december 2011

No boy can make me feel like you

Miss Li – Oh boy
Och nu låtsats vi bara att vi visst är grymma på att uppdatera här.

Har otroligt nog varit i en riktigt stad sedan senast - malmö! Wooohuuuu. Även hunnit med en sväng om tomelilla med fika och pizza på taxin tillbaka. Och programridning med min skolhäst Wilmer, gick finfint. 67% är ju inte fy skam för tredje gången jag sitter på hästen sedan i ettan.

Dagen har annars bestått av matte, där jag som omväxling faktiskt hänger med, kemiprov och körlektion. Och en duktig prins. Helt okej dag, har kommit på att allting är så mycket lättare om man bara är positiv. Sen är det sjukt svårt att hålla sig så, men det är en annan sak. Men jag måste skriva det bara, jag mår bra. Det var ett bra tag sedan jag kunde säga det rakt ut utan att ljuga. Men nuså, nu mår jag bra. Kanske för att det känns som att allt i skolan fungerar okej, kanske för att jag kände mig så lättad igår att jag grät av all stress som släppte, eller kanske för att det är jullov på fredag. Ska bli himla mysigt, men för första gången på länge längtar jag inte ihjäl mig bara för att få komma bort från bollerup.


Ska vara duktig flicka nu och kolla på genetiken som jag har prov i på onsdag. Sen tror jag att jag springer ut i regnet och ner till tanja som sitter i kiosken hela kvällen. Ni borde förresten lyssna på  Good Morning Beautiful. Har den som alarmsignal, inte helt fel att vakna till på morgonen liksom.

Puss så länge,
C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar