fredag 16 december 2011

Halvsovandes på ett tåg

Sitter på tåget med en timma kvar till stockholm. Har spenderat tiden med att äta en sjukligt god sallad och gudomlig smoothie och sen faktiskt halvsovit oavbrutet tills nu, alltså typ tre timmar, innan mamma ringde och väckte mig. Slår vad om att jag var sexigast på tåget också. Man är alltid så snygg när man ligger där i konstiga positioner på sitt tågsäte och försöker hitta någonstans att lägga huvudet, haha.

Hade en perfekt terminsavlutning igår, kan inte berätta mer än hur mycket jag kommer sakna mina och emelies små stunder. Vi är lika galna hon och jag, fantastiskt flicka, så mycket argare jag skulle varit om hon inte fanns. Och dagar som idag, med julavslutning är alltid lite sorgliga. Jag menar, det är satans skönt att lämna den där skolan och allt plugg i tre veckor. Även vissa människor är himmelriket att komma ifrån. Men så finns det ju guldkorn som inte alls är lika kul att lämna. Tur att vi, för sista gången nu då, återvänder nästa termin ändå.

Är supertaggad inför julen förresten, brukar inte alls vara det med i år känns allt så galet bra. Jag och syster brainstormar julklappar så gått det går och det ligger redan nu en mysig julkänsla över hela mig. Ja, trots att det inte finns någon snö. Är faktiskt mycket glad att den inte visat sig än...

Gammal favoritbild på söta Missy, bara för att hon också ska vara med på jul, (:

Framme om en halvtimma nu, är i södertälje,
puss på er, nu taggar vi stockholm!
C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar