torsdag 15 december 2011

En lektion kvar innan jullov

Sitter och lyssnar på Amanda Fondell – All This Way. Första vinnarlåten från Idol som jag tycker om tror jag, älskar hennes röst.

Ska egentligen börja röra mig mot matten nu, sista lektionen innan jullovet så det känns bra! Och jag och louise har haft ett grymt flyt senaste mattelektionerna så hoppas det fortsätter. Fick förresten tillbaka mitt kemiprov idag och det var en positiv överraskning. Ett prov som kändes lite halvtaskigt gick tydligen toppen och jag fixade ett mvg, supernöjd.

Påminner mig själv om att jag måste springa och prata med  veterinären också, dags för Prince tredje och sista vaccination nu, bäst att ha bokat tid till det innan jag åker härifrån. Så med lite tur har dom tid för det imorgon!


Dålig webcam bild med glad och nöjd tjej!
Jullov imorgon då!
Pusspuss, C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar