måndag 5 december 2011

Återuppstånden och utsövd

Hej, du jätteförsummade blogg. 
Minns ni mig? Harmony? Förstår om ni inte gör det, och ska därför:
1. inte återge allt jag gjort sen senaste blogginlägget,
2. inte komma med dåliga ursäkter som ingen orkar läsa.

Det har bara varit opepp helt enkelt, har liksom tagit emot att skriva, fastän jag velat. så många inlägg jag formulerat i huvudet men aldrig producerat. Istället vill jag gå rakt på sak och tacka Carro för att hon kunde mova sitt pretty ass till Stockholmm i veckan, det gjorde mirakel för min själ. Vi såg breaking dawn, fikade, köpte skor åt mig, gick ut, drack vin och slöade med hunden hos henne. Njöt. hela tiden, älskar flickan.

Annars är jag helt slut, sov 15 timmar i natt efter SSU-Trean som var skitintressant men pga 18 koppar kaffe/varm choklad varje dag pajade magen, och huvet pajade av 12 timmars studier varje dag med minimala pauser. Lärorikt men sömnbrist när man lever dubbelliv, så igår däckade jag och var död. Trodde idag att det var typ fredag, som om jag missat hela helgen och undrade vafals som hände i livet. Plugg gällde i livet. Nya tag inför imorn. Och allmän förvirring, sådär som det ska va.

Langar låtar jag med, det känns alltid bäst.
Mange Makers – Jul hos Mange
Fett oseriöst jag vet, men asså de här är skitkul.

Puss, ska inte försumma er mer,
/Harmy
Världensfinaste penna jag fick av C bland annat! Liverpool-exclusive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar