måndag 12 december 2011

Tappad i golvet

Intensiva tider nu innan jul, speciell touch när man i vanlig ordning inte köpt julklapparna. 
Men annars är det mycket annat som tar tid också, även om det är roligt är jag som en zombie om kvällarna.

I fredags fick jag jobb. = jobbade
I lördags demonstrerade jag mot främlingsfientlighet med SSU. = skrek mycket
På söndagen lagade jag julmat och hade Frontbio med Lilja 4-ever med världens bästa klubb, Front. = myste massivt, och frös.
Sedan börjar pluggkarusellen på vardagarna igen liksom. Denna kurs är intensiv som sjutton, i och med att vi har 3 grupparbeten som tar varenda dag att fixa typ. Idag var dagen ännu mer oändlig då jag först hade
grupparbete 10-13, sedan
föreläsning 13-15,
filmvisning (om pingviner, skoja inte att den var het!) 15-17 och sedan åkte gruppen till
Fotografiska för att studera en djurutställning till denna veckans arbete. Det var galet mycket gubbar på fotografiska, men bilderna var helt magiska. Superfina verkligen, och man skulle kunna gå i deras shop i typ hundra år, eller i framtiden ta ett glas vin med utsikt över hela stan med sina fina jullampor nu.

But like I said, energin är borta.
Ska dock inte klaga, härdar till jullovet om cirkus en och en halv vecka, PEPP!

Puss, Harmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar