onsdag 7 december 2011

Tanja är söt, sexig och snygg. Singel. Och snäll.

Idag har jag skrivit tre prov så min hjärna är nu totalt död, vilket gör att tanja får sin vilja igenom angående rubriken.. Började med vårt evighetslånga nationella prov i svenska b. Vi fick sitta i drygt 5 timmar om vi ville. Men jag var klar vid 10, bestämde mig ändå för att jag var tvungen att sitta till efter lunchpausen för att få lite distans till det. Så jag satt och spelade harpan på datorn i typ en timma, haha. Värt.

Sen var det klippning av tanjas häst som var duktig pålle. Och sen upp till biblioteket och skriva både matteprov och historiaprov. Ett av dom gick bra och ett var det återigen att skratta sig igenom eftersom jag kan så lite. Inte så svårt att lista ut att det är matten jag pratar om kanske...

Hela jag känns typ som avslagen läsk. Ungefär lika bubblande. Men jag har en positiv vecka för att orka allt, och jag har underligt nog lyckats hålla min på riktigt bra humör. Kroppen är inte i form efter igår då jag först hoppade upp på hästen/elefanten tamina och sedan red mitt egna lilla  busfrö på första gången på två veckor. Superduktig var han.

Tanja och hennes Delight
 Ska ut och träffa Emelie för att ge henne historiafrågorna nu,
pusspuss C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar