tisdag 20 december 2011

Och så var det jullov

Jag har gått på jullov och bloggen likaså. Nej, men bloggen ligger inte längst upp i min prioriteringslista... Men nu såå, halv åtta hos mig går på tvn i bakgrunden och jag har en lugn och behaglig stund stund för första gången sen jag kom till Stockholm.

Vi kör en liten punktlista för att få någon ordning på allt:
  • Lördag - leta balklänning med julia och harmony. gick dåligt. hittat en jag vill ha på internet. love it. ska dock leta vidare senare i veckan. kvällen = UTGÅNG. Ace höll måttet igen. jag och h måste vara världens grymmaste radarpar.
  • söndag - sovdag och sen lussebullar. sedan bara allmänt depp. ingen bra dag, förutom lussebullarna. och kom fram till att jag har riktigt fina, underbara människor runt mig. blir glad av bara tanken på dom. och saknar dom som inte är i stockholm.
  • måndag - försök till julklappsshoppning som gick käpprätt åt helvete. Och när använde jag senast det uttrycket? Haha udda. Jaja, begav mig sedan till julia för en romantisk hemmakväll. fly vardagen lite, MYS.
  • idag då - vakna hos julia, in till stan, träffa kallin i fem minuter innan hans tåg gick, julklappsshopping rond 2 med med H = LYCKAD. Sen fika på 60' och hem och äta pizza. vänta på syster som kommer klockan 22, ska nog köra och hämta henne också.
jag, min bästa och två sex on the beach - perfektion.

Okej. Då vet ni liksom. Nu ska jag dö lite mer i soffan. Lite lagom tisdagskväll sådär.
Julstressen tar död på mig.
C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar