söndag 20 maj 2012

Sol-Söndag


Idag har det varit jättejättevarmt ute, vilket tas emot med största möjliga glädje. För att kombinera plugg och ändå få lite luft finns ju ingen bättre kombo än att bänka sig framför radion på en madrass, kaffe och böckerna. Njöt till max, och fick mer gjort så än inspärrad framför en skärm. 

Nu sitter jag framför Big brother med lite smågodis och fanta. Har älskat deras radio-vecka, med busringningar och allt, inte så långtråkigt som det varit emellanåt.  Känns mysigt och en bra kvällsavslutning på alla sätt och vis. Imorgon måste jag sluta med mitt sovmorgonsliv som existerat sedan hemkomsten från Irland och både ha handledarträff på universitetet och sedan jobba. Bättre dock än när jag blir helt rutinlös, och därmed improduktiv.


Slutligen vill jag bara slå ett slag för Hassles musikvideo till Stay som är så himla bra. Ihopmixad med filmen "En kärlekshistoria", filmen från 1970 som är jättejättefin. Och den här videon liksom gör allt ännu finare. Titta. Mys. Och glädjs sen, likt jag, över att det här ska vara typ enda balladen på Hassles nya skiva som kommer snart, och resten ska vara dansant. Alltså, ni förstår inte hur jag peppar. Kommer bli helt galet grymt. 

Puss,
Harmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar