onsdag 9 maj 2012

swag swag swag on you

Jag VET att jag är världens sämsta bloggare, och ligger inte bara efter på den fronten, utan i alla andra delar av mitt liv också. Men ska inte spilla ut sådana klagomål. Kämpar fär stunden med mitt arbete (typ B-uppsatsen) eller, jag borde iaf kämpa, men jag har noll arbetsmoral ofv fastän jag tycker det är kul. Shame on me, samtidigt så himla vanligt beteende hos en annan.

Lättar upp ångest när den uppstår med mer shopping, eller så var det iaf i helgen. Jag skulle hitta kursböcker, hittade inga alls, och hamnade med en suuuupersöt mintfärgad vid klänning i famnen istället. Som såklart behövde matchande diadem, ballerinaskor och en ny het hippielook med solglasögon och pannband. Jag är hopplöst ibland, men det var kul.

Nu måste jag fan sova snart, ska mysa med en kopp te först. Och lägga upp Biebers video till Boyfriend, som  släpptes förra veckan, töntig som jag var hade jag skyhöga förväntningar och såg den i släppningsögonblicket (inte pga är töntig, utan pluggade faktiskt och var därav vaken). Tycker ju fortfarande låten är jättecatchy, men videon var en besvikelse,(stort sömnpiller)) även om, jag må erkänna det, Bieber har blivit snygg all of a sudden. Kom väl med åldern. Dagen efter videon släpptes trendade dock "Boyfriend Video Makes Us Wet" på twitter, och det var ju kanske ändå att ta i?

Puss, och förslåt för ett sjukt virrigt inlägg.
Harmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar