onsdag 25 april 2012

Let's spend the night together

Har varit en jobbig start på veckan, med ny kursstart som går i en hastighet och i en hög akademisk nivå så att man får panik. Det är så himla mkt som ska göras, eftersom nu står B-uppsatsen inför dörren på kort och intensiv tid. För en som är dålig på att fokusera och göra val för stunden är inte tillfället helt lustfyllt, men när jag väl kommit på en undersöknings-idé kändes lättade ångesten för några timmar i alla fall.

Tyckte att när man våndats i såna panikkänslor, och dessutom sömnbrist de senaste nätterna som gräddet på moset, förtjänar man en stadstripp, eftersom det är den 25:e idag och alla får pengar.

Sagt och gjort, jag kom idag hem med diverse mer eller mindre nödvändiga plagg. Men kläder är kul, och det får en att må lite bättre att åtminstone uppdatera garderoben, och kunna blanda olika stilar.
Blev söta rosa underkläder, ett senapsgult nagellack, en prickig playsuit, en lös orange top och en körsbärmönstrad  top som matchar något så fantastiskt till jeansen jag kapade, det är galet charmiga med rosetter längst ner på baksidan, ska visa imorn. Kommer rocka modestockholm, eller iaf mitt eget välbefinnande, i dem.

Nu är jag trött och ska krasha framför TV:n.
Langar en låt som matchar min tröja,
The Rolling Stones – Let's Spend The Night Together - Stereo Version
Lovar att skriva snart, typ i euroforin att jag minnsan tror C kommer till helgen? Magiskt kul vore det!
PUSS,
Harmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar