tisdag 17 april 2012

Baby you light up my world like nobody else

känner för att skriva ett sådär långt inlägg som låter så himla bra, men har inget sånt att skriva om egentligen. allt är ganska bra, 45 dagar till studenten, universitet sökt, fest varje helg tills dess och jag har inget direkt att klaga på. mer än att jag är typ sjuk. eller kroppen sa ifrån efter två månaders stress och kaos hit och dit. sen nu när allt börjar bli okej och jag mår bra så reagerar kroppen,  inte okej. blev hemma från profilen idag för att kurera mig, funkade ganska bra. ska nog ta och hoppa in i duschen nu innan hästarna ska hämtas i hagen, jag ska äta och sedan springa iväg på bollerupsgalan ikväll. blir nog mysigt, brukar vara det.

saknar förra sommaren, längtar till kommande
boyce avenue som jag har totalt knarkat senaste veckan, underbara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar