onsdag 18 april 2012

Hassle stannar.

Tentatider, inte kul. Har mått sissådär de två senaste dagarna, varit som en grinig bitch, men nu känns allt lite lättare igen. Och med det kommer en fin nyhet, ÄNNU en av mina gamla favoritartister överraskar och släpper nytt.
Ang. förra Alphabeat länken vill jag uppmana ALLA att se musikvideon som släpptes dagen efter jag bloggade Vacation, den är sådär 60tals-charmig som jag älskar, och man vill dansa ääännu mer.

Annars är huvudpersonen i detta blogginlägg Erik Hassle, mannen jag och C älskat i många tider, inte minst med Hurtful som var "vår" låt länge för mig iaf. <3
Här kommer nya mästervärket, jag får rysningar, och ser att han ska spela på Grönan i sommar.
Taggad och vill gå? Pretty much yes. 


PUSS,
Harmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar