söndag 1 april 2012

I don''t give A

Den här helgen var så fin, helt enkelt fantastisk. Men så är det ju jämt när jag får hänga med C. I fredags var det myskväll eftersom vädret svek oss, igår var det först härlig middag och sedan utgång och idag har vi varit modebloggare och spontanshoppat samt fikat (vi var dessutom härligt dagen-efter-ofräscha). Har inte så roligt med någon, finns ingen jag litar på så mycket, och jämt har vi roligt, även i sorgliga stunder. Värt, som vi säger.

Nu sliter jag med packning, att försöka plugga och göra mig själv res-redo. Det går sådär, blir mest stressad och  undrar när jag ska hinna sova för att hinna upp imorgon med världens tajtaste schema. Kanske därför inte ska skriva överdrivet mycket mer, utan faktiskt bli produktiv.

Här kommer iaf mina nya darlings-inköp, ack så nöjd! Modet är precis som jag vill ha det theese days. 
HUR FINA SOM HELST! Med den blåa kavajen som kommer längre ner,
kommer bli vackrast ever i vår. KÄRLEK vid första ögonkastet.

Lite mer rediga vårskor, som faktiskt var det jag behövde. Funkar till allt.

Är så svag för kavajer. Speciellt visionen om denna till de röda skorna,
självfallet finare i verkligheten och kan få bli lite jacka i vår också (när snön dör ut..)

SAILORKNAPPAR, ack så fint. <3 
Slänger in en härligt kaxig låt jag repeatar at the moment, älskart. Självständig, tjohej.
RESFEBERHARMY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar