torsdag 12 april 2012

I wanna go, I wanna go go go

Skulle vilja upplysa er om att ett band jag älskade typ 2008/09  släppt ny singel som det svänger om rejält! Kommer sitta finfint i sommar. Jag talar såklart om... ALPHABEAT!! 
Dansar för stunden runt i mitt rum och taggar för att åka till SSU Front som jag inte träffat på typ flera veckor, saknar dem enormt, och kaffespeedandet.

Kan även berätta att min gårdag slutade lite bättre än den började, fick komma ut lite till söders hippa barliv. Slutade på ett mysigt litet place där väggarna var klädda med bilder på typ David Bowie, Rolling Stones och andra liknande. Samt att musiken var rejält 60-tals inriktad. När Beatles spelades, var lyckan ett faktum.

Puss, låt oss dansa tillsammans för Alphabeat, som gör comeback i mitt liv!
/Harmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar