söndag 1 april 2012

Dirty Dancing

Livet är bra just nu. Njuter av att vara helt själv för första gången på länge, bäddar ner mig i sängen med en skål glass och sätter på dirty dancing. Har haft en superdag med världens finaste vän, älskar känslan av samhörighet. Spelar ingen roll hur lång tid det går mellan vi träffas, det är alltid samma sak ändå. Vänskap när det är som bäst. Shoppat ett par skor som jag inte kunde hålla mig borta från och lite kläder, visar imorgon. Självklart fikat också, på vårt kära 60' och sen avslutningsvis ett litet besök hos mormor och hunden. Mys.



Igår var det utgång, amnesia. Helt okej musik, kul men en aning läskiga killar. Men det var precis vad jag behövde tror jag, om inte annat kan man skratta åt det idag. Fast allt känns så lätt idag, jag gillar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar