tisdag 10 april 2012

There is no one like me.

Hej Sverige, Stockholm, Bloggen.
Igårkväll landade och kom jag tillbaka till kylan, regnet och verkligheten. Det kändes ju sådär. Jag frös och saknade Irlands gröna parker. Hade en helt fantastisk påskvecka då jag både fått sova ut, äta glass i solen, vandrat längs stränder och smaskat så mycket onyttigheter att jag är en liten boll utan att överdriva. Hade kunnat stanna sjukt mycket längre, för jag var så fint omhändertagen och road av pojkvaskern min. Lycklig som sjutton.Mindre lycka idag i skolan när typ ingen fattade någonting och vi ska ha läst nån matematisk statestikbok till imorn.
Har jag det? Nehejdå.
Var föreläsningen givande? Inte alls, mer än lärarens typ ordbajs kommentarer som fick alla att skratta till. Annars består mina anteckningar från idag mest av arga gubbar och citat han sa helt orelaterade till själva ämnet. Vi vill inte räkna eller läsa tabeller, vi är ju samhällsvetar-nördar för guds skull!!

Har kommit till insikten att mitt hår är så slitet att det typ faller
isär, skojar inte. Behöver klippa, men försöker rädda det lite
för stunden med att idag monsterköpa vårdande produkter.
Här ser vi schampoo, balsam, inpackning, värmeskydd och
klassisk hårspray. Ska vara högsta nivån skydd på allt, haha!

Nu ska jag läsa lite och dricka te, med mitt väldoftande hår haha, bjuder på en låt jag ar i huvet konstant för studen: 
Chiddy Bang – Mind Your Manners (feat. Icona Pop)
PUSS!
/Harmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar