torsdag 5 april 2012

Blir han arg ser han rött som ett stoppljus

Tro det eller ej, men jag sitter på ett tåg och jag mår riktigt bra. Inga tårar på det här tåget inte, bara en känsla av.. jag vet inte ens vad. Beslutsamhet, styrka... glädje kanske. Hämtat ut min balklänning idag precis innan jag hoppade på tåget, supertaggad på att prova den när jag kommer fram! Ser fram emot att spendera de närmaste dagarna i göteborg. Och för första gången på länge länge länge så längtar jag tillbaka till skolan. Riktigt mycket dessutom, kan inte ens förklara varför men oj vad det känns bra att återvända på söndag.

Framtidsplanerna snurrar i huvudet på mig, kollar universitet hit och dit, känner mig mest förvirrad. Men det är mindre än 2 månader kvar till studenten, det är ju för sjutton ingenting. Blandade känslor där, men tror det kommer bli underbart när jag väl är där. Och tiden fram tills dess ska bli så galet bra.

typ lite så jag känner just nu och jag gillar det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar