torsdag 19 januari 2012

Hej 2012, jag lever.

Jul. Nyår. Irland. Hemkomst. Skolstart. Jobb. Skola. Jobb. Träna. Skola. SSU.
Ja, ni fattar. Det har hänt så himlans mycket och inte har jag bloggat, eftersom jag inte vet var jag ska börja. 
Men det är ju inte okej, som sagt. Nu börjar jag väl, på gott och ont, komma in i något slags vardagslunk. 
Började terminen med att köpa böcker för 1000 spänn och försöka inse att nu var det slut på semestern. 

Tragglar varenda kväll. TJOCKT MED TEXT. Myskul dock.

Annars, vill jag verkligen bara berätta om den här låten. 
Thomas Stenström – Krossade drömmar
Jaha, tänker ni, Thomas Stenström, han har vi ju hört om förut. Och mycket riktigt.
Men här är hans nya singel som  jag repeatspelat senaste halvtimmen då jag vaknade efter en 5 timmars "powernap" efter jobbet. I alla fall, jag ryser, jag dör, jag återuppstår. Han är ett geni. Den här låten är så jävla braaaaaaaaaaaaaa! Åh. Kan inte sluta.

Ska inte mangla min jul, nyår och annat med irland. Det var delvis världsbäst, delvis kaos men överlag fantastiskt. Älskar landet. Älskar känslan.  Älskar uppmärksamheten. Och det enda värda med att komma hem var att höra Carros röst det första jag gjorde. Saknar henne något enormt, men det är alltid fint när vi ses igen, har ju faktiskt en julklapp till dig min sköna! <3 
 Lite Partypics med monsterklackarna. Man fick ju moves like hulken typ.
Men det var det värt. LÅNG SOM EN FLAGGSTÅNG. 

Nu ska jag dyka ner i böckerna igen,
PUSS,
/Harmy


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar