lördag 21 januari 2012

Things to do before I die

Hej försummadblogg.se

Som ni kanske förstår har jag inte haft mycket att skriva om senaste tiden. Eller det kanske jag visst har förresten, men vet inte hur jag ska få ner mina tankar i ord. Dessutom har skolan börjat och dagarna spenderas på lektioner, med plugg och såklart min lilla Prince.

Har redan varit uppe i över 2.5 timmar, släppt ut och fixat allt i stallet åt tre hästar. Skolan har öppet hus idag, ska vara med och rida lite på 'min' skolhäst Wilmer, så ska väl dit och börja göra honom fin direkt efter lunch. Tror vi skulle börja rida fram rumt 13.45 eller något. Tills dess blir det att äta och göra så lite som möjligt, haha.

Satt igår kväll och tittade igenom massa saker och bilder på perfectbucketlist.tumblr.com  som säkert flera av er också har gjort någon gång. Hittade totalt 84 bilder som jag fastnade för och sparade på datorn, tänkte bjuda på några här lite då och då, Tycker vi börjar med två omgångar av saker jag faktiskt redan har klarat av i livet. Här har ni första fyra då
  
    

Pussar,
C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar