tisdag 31 januari 2012

Take a sad song and make it better.

Har haft en så grym start på veckan att jag knappt kan tro det själv. Toppen skoldag igår, fick tillbaka mitt kemiprov - mvg. Ligger det i generna eller vad? Mysmiddag med t, love it. Sen att hästen slängde av mig är en annan sak, upp och kör idag igen! Sen bra kväll, lite jobbig men återigen kan tanja och jag rädda varandra. Är så glad att jag bor med henne, skulle inte klarat av skolan just nu annars.

Och så början på idag, hoppade Wilmer för första gången, fantastiska hästen. Sen springa iväg för att få reda på mitt betyg på svenska b nationella - mvg. Ger mig även mvg i hela kursen, så galet nöjd! Och som min lärare sa och som Åsa tydligen sagt innan också; du vet att du kan om du vill, men det är ju inte alltid som du faktiskt vill. Haha, så sant. Måste få bättre självdisciplin, verkligen göra vad jag ska. Jag vet att jag kan.

Ska snart springa iväg på privat fotolektion med torgny? lite random, men det blir nog bra. kom på att jag måste ladda kameran lite nu, shit. tror den är urladdad. inte okej.

framåt, bara framåt min vän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar