onsdag 11 juli 2012

I don't mind if you don't mind

superseriös bloggerska här då, som dock väldigt snart ska på date med kudden i brist på bättre sällskap i närheten. annars rullar väl livet på,  går mot friskare tider och jobbar every day känns det som. upptäcker allt både positivt och negativt med att bo själv. etta på båda listorna ligger nog att jag kan göra allt på mina egna tider, precis när jag vill. att jag sedan totalt rubbar min dygnsrymt och äter middag precis innan jag ska sova osv är en annan fråga.

insåg precis att det är den 12 juli imorgon och om jag inte har helt fel får jag reda på om jag har kommit in på juristlinjen till hösten då. ärligt talat så orkar jag knappt tänka på det medans alla i min omgivning goes crazy. tanken på att plugga gör mig trött och känner mig inte alls motiverad för tillfället, tanken på om jag inte kommer in är ännu värre. men känner inte för att samla tankarna, tar livet som det kommer till hösten i stället, gör vad jag kan och vill då. låter mig helt enkelt få vara förvirrad nu, ingen idé att börja hetsa än.

 
fastnat i huvudet på mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar