onsdag 18 juli 2012

it could be wrong, but it should've been right

Muse – Resistance
njuter fullt ut av tre lediga dagar irad. tog tag i mig själv idag och fick iväg alla tackkort från studenten, bättre sent än aldrig eller vad det nu är man säger.  imorgon kommer äntligen harmony hem och hela min dag är alltså bokad för en kär återförening. och en bokning till göteborg som det bär av till på lördag/söndag. sen direkt vidare ner till skåne och hälsa på så många jag bara hinner, och självklart lilla hästen. återvänder till stockholm på fredag då det vankas besök från umeå och två dagars ledighet till innan jag börjar vardagslivet med jobb igen. helt okej 1-2 veckor framför mig alltså.

nu -långdusch och egentid innan sängen kallar och jag förhoppningsvis vaknar upp med H tillbaka i staden.

en mycket älskad skåne-vän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar