lördag 14 juli 2012

för så som jag kände har jag aldrig känt för någon jag kände men aldrig har känt

Norlie & KKV – Där jag hänger min hatt
är nu officiellt färdigflyttad! eller ja, allt i göteborg kvar också, men i stockholm. spenderat dagen med att flytta alla mina saker från mammas lägenhet till min. fick fin experthjälp av mycket snäll moster och det hela flöt på bra. fast nu är jag så galet trött. och råkade lova tekla att jag skulle hoppa in och jobba imorgon också, gah kommer aldrig hinna vila upp mig. men det är ju rätt roligt iaf.

och hörni, för er som trots allt missat det; JA JAG KOM OCKSÅ IN PÅ VAD JAG VILLE TILL HÖSTEN. med andra ord juristlinjen på stockholms universitet, mest sökta utbildningen i sverigem, ohja. känns bra, får väl försöka börja tagga till plugg igen. men jag vet att det är detta jag vill så bara att köra.

nu ska jag sova. simple as that. annars finns det ingen chans att jag kommer upp 07 imorgon. puss godnatt på er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar