torsdag 15 mars 2012

Du borde sett att jag var full av liv

Nu ni, nu får det vara nog med deprimerande blogginlägg med budskap inlindade i andra ord. Idag är jag positiv, imorgon ska jag vara positiv, alltid. Visst finns det alltid breakdowns, de är jag knappast över än, men det finns så mkt bra också. Fokusera på det positiva, acceptera det negativa. Inse att jag är ett psykfall ibland just nu men också komma ihåg att jag mår suveränt stundtals. Bara vara jag, inte tappa bort mig själv.

Så - nya tag. Igår klarade jag körkortsteorin, ett steg närmare körkortet! Glad tjej. Idag har jag varit sjukt produktiv, fixat massa med projektet, skickat in labrapport i kemi och skrivit historiaprov. Hemma en kort stund men tänkte dra mig mot stallet och rida min buse. Älskar att ha fullt upp.

Visst finns det kanske tusen anledningar att gråta, men nog finns det ännu fler att le.

Ger er en ny, fantastisk låt av en typ magisk kille. Tre låtar i rad har han gett ut, helt underbara alla tre. Thomas Stenström är grym.

Thomas%20Stenstr%C3%B6m%20med%20l%C3%A5ten%20Full%20av%20liv 

Puss på er mina kära,
C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar