onsdag 28 mars 2012

Du får va hur du vill, jag kommer va mig själv. Har redan glömt dig om du säger nej.

rubrik från kära stenström igen - nu på spotify !

Varit så produktiv den här förmiddag så jag blir glad. Red imorse, lilla prinsen var så duktig så jag vet inte vad. Har gått sådär på sistone men nu satt det, tror mycket sitter i mig egentligen. Var bara lugn, slappnade av, släppte all stress och så gick det toppen. Känns bra inför dressyrträningen imorgon.

Sen projektmöte men monica, fick massa beröm, blev mer glad. Galet skönt att börja se ett slut på projektarbetet nu, bara slutrapporten kvar. Sen är det 2 månader till studenten och SOMMAR. Mår alltid så bra på sommaren, även fast jag inte alls kommer ihåg hur jag tänkte i somras. Tror inte jag tänkte alls, men roligt hade jag. Peace&Love blir förhoppningsvis höjdpunkten i år igen, bästa veckan på året!

 min fina ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar