lördag 10 mars 2012

Vinkväll och vänskap

Väntar på att bästavän ska komma över och vi ska ha vinkväll med god mat och efterrätt och massamassa mys och prat innan vi drar och firar en kompis som fyllt 21. Tror den här kvällen kommer bli kanon.

Kom fram tillslut igår, halv tre öppnade en död caroline ytterdörren hemma. Klarade mig dock hela vägen utan några missöden som jag hade ångrat idag, mkt tack vare pepptalk med johanna under kvällen och världens bästa marcus som stannade uppe tills två och lyssnade och stöttade mig. är glad att jag har så bra människor runt mig. och tacktacktack alla ni som kontinuerligt påminner mig om att jag har gjort rätt och bara är där så fort jag behöver. utan er skulle jag inte klarat mig, börja jag tvivla bryter jag ihop direkt. ni är guld värda allihopa. ♥

nu - tagga för en grym kväll i sällskap med världens finaste vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar