fredag 30 mars 2012

mänsklig värme, snälla kom närmre

Untzar till Krunegårds senaste skiva, den är så bra så man avlider lite av höra-live-längtan-pepp!
I sommar hoppas vi på att det blir sant, lever lite för tanken på varmare klimat och att återuppleva förra sommarens bekymmersfrihet, jag och C var verkligen i någon slags bubbla av flow, där inget kunde peta ner oss från vår kungatron.

Annars försöker jag packa, vilket jag tycker är typ världens tråkigaste sysselsättning. Att välja kläder, helt ärligt, man vet ju inte vad man vill ha på sig om en vecka? helt ologiskt att inte kunna teleportera allt eller se in i framtiden vad man faktiskt kommer använda. Jag åker iaf till Irland på måndag, första ledigheten på terminen, hoppas det inte lurar någon uppgift där bara jag behöver tänka på samtidigt.
För det pallar jag inte.

Från en annan sommar-årgång med lycka. 

Allmänt pepp. 

De här djuren alltså. hahahah
Borde sova nu för  ska upp 7 imorn och jobba,
men eftersom jag däckade efter skolan idag är jag snorpigg nu. Inte sådär skitsmart.


Puss, nu ska jag slava vidare med att välja skor 
(vilket är skitsvårt det med...)

/Harmony 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar