lördag 16 juni 2012

Celebrate snyggheten!

Söto, 2007.
Jag gillar att vår blogg har några teman med känslor, popmusik och snygga killar. En och annan god drink där emellan, och tusen kilo vänskap. Fint tycker jag, och ska nu ge er lite ögongodis såhär på lördagen innan jag rasslar ihop alla partykläder jag ser, hunger games-boken och en plattång för att åka till C. Det blir läsande, Stenström-pepp, glittrande sminkningar och champagne på det. Peppen är i huset, lovar jag.

Men först. Mika. Vår älskling sedan 2007, han har verkligen vuxit upp. Hörde nya singeln igår, och även om den kanske inte var heeeelt amazing tror jag fortfarande nya skivan i September kommer ge så mycket nostalgi-feeling av våra minnen med honom. Han var en tidig tonårskärlek i musiken, med sitt krulliga hår och sin ljuva falsett. Lyssnar på Mika – Ring Ring nu, och känner mig som 15 igen, skriksjungandes med Carro i en deo, typ.


Grace Kelly-bilden ingen kan glömma. Eller ögonen.

Så kommer det här nu, 2012. HERREGUD. Vi kan inte sluta stirra. Det är fortfarande de där glimmande ögonen, men de hyperaktiva färgkombinationerna har övergått till värsta modekungen i randigt och kavaj. Och lockarna är bakåtkammade. Mika må ha blivit äldre, men fan så mycket snyggare med åren!
Mums säger vi.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar