onsdag 6 juni 2012

jag har tagit studenten (!!)

herregud kan knappt fatta allt som har hänt sedan sist. galen studentvecka och sedan studenten. har  aldrig känt så många olika känslor på en dag. kunde inte sluta gråta samtidigt som jag var så sjukt glad. bilder får sammanfatta sista veckan på världens bästa skola, älskade jävla bollerup. som jag kommer sakna det stället.


 vi gick på bal, kände mig lite som en prinsessa. men roligt var det!
 lämnade bort världens bästa lilla häst som jag redan saknar helt galet mycket. min fina fina prins.
studentvecka med både lärarmiddag och utspark. helt underbar vecka haha,galen.

 och dagen kom, 1 juni 2012. jag tog studenten. fick stipendium. grät floder. skrattade konstant. så konstig känsla. ville bara springa ut samtidigt som jag aldrig ville lämna borgen för att kunna stanna kvar på skolan bara lite längre.
studentmottagning både i skåne och i stockholm. fantastiskt folk och massa fina presenter och papi som höll ett underbart tal som stämde in så himla bra.

och sist men inte minst, tack bollerup och tack alla som varit med och gjort de här tre åren så jävla bra. har så många minnen. verkligen upplevt allt där, mått så dåligt ibland och bättre än någonsin ibland. ångrar inte för en sekund att jag valde att flytta ner till skåne som 15 år. varit med om så mycket, utvecklats så mycket, hittat mig själv. dags att  gå vidare nu, hur svårt det än är. en sak är i alla fall säker,, en del av mig själv kommer alltid att stanna kvar nere i skåne och leva kvar i internatlivet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar