måndag 7 januari 2013

Spotify-trams.

Hej Bloggen,
jag vet att det här är ett fruktansvärt skitnödigt inlägg i samband med att vi tror på att uttrycka känslor. 
Min enda känsla just nu är dock frustation. Över Spotify. 
Ni vet när man klickat på alla knappar på hemsidan men de enda de faktiskt vill att man gör för att lösa problemet, är det som inte är möjligt? Just så är det nu.
Så om någon har en lösning, hojta mer än gärna. 

Kan inte använda mitt Spotify-konto eftersom det är registrerat i Sverige och jag nu befinner mig i Irland. För att få ändra till Irland som land, måste jag ha ett irländskt konto registrerat som min Payment method. Har inget irländskt konto, så kan inte fylla i det. Och kan jag inte fylla i det kan jag inte ens få använda 
Så jag sitter här och vill säga så mycket, uttrycka det med hjälp av låtar jag glömt bort och nya skivor man hört ska vara så bra. Men det går inte. Och visst, det kanske inte är hela världen, men på fullaste allvar,
vad skulle ni göra utan musik? Det är inte kul. Och Youtube har ju inte ens en tredjedel av det jag vill lyssna på uppladdat, alternativt är jag i fel land för att få lyssna på det.

Suck. 

Något som finns på Youtube dock, är en akustisk version av 'Killing the fun', som denna blogg är döpt efter. För mig ser jag Stockholm, vackert som sjutton, jag längtar dit så hjärtat gör ont. Jag ser sommar. Vill ha sommar. Ser svea rikes snyggaste sångare, Viktor Norén, och känner att när jag lyssnar på den här låten - vet jag varför den här bloggen behövs. 

Carro, jag älskar dig, och jag finns alltid här för dig.

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar